System Powiadamiania Mieszkańców

System Powiadamiania Mieszkańców (SPM)


System Powiadamiania Mieszkańców umożliwia wysyłanie wiadomości SMS i e-mail do wszystkich zarejestrowanych                                   w systemie mieszkańców.

 

Od 30 października br. można składać wnioski dotyczące zgód na otrzymywanie wiadomości z Systemu Powiadamiania Mieszkańców. Wiadomości te będą wysłane w formie  SMS i e-mail do wszystkich zarejestrowanych w systemie osób.

 

W chwili obecnej  system umożliwia realizację informowania mieszkańców o:

- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty należności za koncesję alkoholową,

- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty podatku od środków transportu,

- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty raty za gospodarowanie odpadami,

- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty podatku od nieruchomości,

- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty należności za dzierżawy i wieczyste użytkowanie,

- sytuacjach i zagrożeniach kryzysowych (ostrzeżenia z Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Katowicach).

 

W dalszej kolejności zostaną uruchomione komunikaty o wydarzeniach z życia miasta (kulturalne, sportowe, turystyczne, rekreacyjne etc.).

 

Rozwój zakresu stosowania systemu może umożliwić otrzymywanie informacji o aktualności posiadanych dokumentów czy zezwoleń.

 

System Powiadamiania Mieszkańców wysyła powiadomienia urzędowe do konkretnego mieszkańca dotyczące np. terminu zbliżającej się płatności, przeterminowania raty podatku, itp. (PESEL, REGON, NIP wymagany jest w celu jednoznacznej identyfikacji), jak również wysyła informacje o różnego rodzaju wydarzeniach z życia miasta.

 

Ze względu na wymogi prawne w celu otrzymywania powiadomienia mieszkaniec musi złożyć podpisany wniosek                                         o otrzymywanie powiadomień sms lub e-mail wybierając rodzaj powiadomienia.

 

Zainteresowani mogą złożyć wniosek w postaci papierowej bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej podczas załatwiania dowolnej sprawy w urzędzie lub przesłać w formie skanu/zdjęcia na adres e-mail urzędu powiadomienia@um.bielsko.pl  lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą (SEKAP lub EPUAP). Złożony wniosek musi być podpisany.

 

Aby zrezygnować lub zaktualizować dane z wniosku wystarczy ponownie złożyć wniosek zawierając w nim odpowiednie dane (aby zrezygnować z korzystania z systemu należy wykreślić na wniosku wszystkie rodzaje powiadomień).

 

Wypełnij i złóż wniosek, dostępny TUTAJ, a będziesz mógł korzystać z nowej funkcjonalności.

Zgłoś błąd
Pdf
Drukuj
Powrót
Na skróty
bip - Biuletyn Informacji Publicznej
e-skrzynka podawcza
SPM
Budżet obywatelski
zima w miescie 2018 - kliknięcie spowoduje otwarcie nowego okna
RIT - Regionalne Inwestycje Terytorialne Subregionu Południowego
Pogoda i jakość powietrza
pomoc prawna
To jest aplikacja Webphone służąca do bezpłatnego dzwonienia do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.